خبر

تقدیر از قهرمانان سلامت کشور توسط گلرنگ

ام بی ای نیوز: گروه صنعتی گلرنگ متناسب با شرایط جامعه امروز و شیوع ویروس کرونا اقدامات مهمی را اجرایی کرده است. این گروه چندی است، مسابقه نقاشی را به منظور تقدیر از قهرمانان سلامت کشور در حال اجرا دارد. عاطفه سادات موسوی سرپرست روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ درباره مسابقه نقاشی تقدیر از قهرمانان سلامت کشور گفت: گروه صنعتی گلرنگ یکی از مجموعه‌های خصوصی کشور است که همواره سعی نموده درراستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود نقش موثری را در جامعه ایفا نماید. در ابتدای سال ۹۸ با بروز واقعه سیل در کشور این گروه با حمایت مالی وسیع خود ضمن تأمین بخشی از ارزاق و کالای مورد نیاز سیل زدگان عزیز نسبت به ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی نیز اقدام نمود که این واحدها در حال تکمیل وتحویل است . و اینک در روزهای پایانی سال ۹۸ با توجه به بروز بحران پیش آمده ناشی از ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت جامعه درمانی و پزشکی و پرستاری و همچنین پرسنل خدوم بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور این گروه ضمن تقبل هزینه تامین یک میلیون ماسک N-95جهت اهداء به قهرمانان سلامت، نسبت به اهداء ۵۱ دستگاه ونتیلاتور BIPAP به بیمارستان‌های کشور و اهداء دو دستگاه اکسیژن ساز به دو بیمارستان در جنوب تهران نیز اقدام نموده است .

موسوی در ادامه افزود: گروه صنعتی گلرنگ به منظور قدردانی از کادر درمانی مسابقه‌ای را با موضوع تقدیر از قهرمانان سلامت کشور در حال برگزاری دارد. سوم فرودین ۹۹ گروه صنعتی گلرنگ فراخوان شرکت در مسابقه را منتشر کرد. تمامی کودکان و نوجوانان تا سن ۱۸ سال می‌توانند، در این مسابقه شرکت کنند. در ابتدا اجرای مسابقه را کشوری در نظر گرفته بودیم که پس از مدتی مورد استقبال هموطنان خارج از کشور نیز قرار گرفت و شرکت کنندگان بیشتری در مسابقه شرکت کردند. با توجه به شرایط کشور شرکت کنندگان نقاشی‌ها را از طریق پیام رسان‌های اعلام شده برای ما ارسال می‌کنند. این روزها فقط بزرگسالان نیستند که درگیر هستند، کودکان نیز فضای خاکستری و استرس‌زایی را تجربه می‌کنند. بنابراین گروه صنعتی گلرنگ تصمیم گرفت با اجرای مسابقه نقاشی حال و هوای این روزهای کودکان و نوجوانان را تغییر دهد. در تلاش هستیم که کودکان با ورود به دنیای نقاشی، زندگی‌شان خوش رنگ شده و حال و هوای این روزها در ذهن‌شان تغییر کند. همچنین فرهنگ تقدیر و تشکر در کودکان نهادینه شود. فرهنگی که در کشورمان دیرینه است و ایرانیان در هر زمانی قدردان زحمات کسانی که برایشان ایثار کرده‌اند، هستند. پس از شروع مسابقه برخورد کودکان و نوجوانان بسیار جالب توجه بود و مشخص شد که این گروه سنی پیام را عمیق‌ و زیباتر از بزرگسالان درک کرده‌اند. برخی از نقاشی‌ها توسط کودکان و نوجوانان افراد فعال درکادر درمانی برای ما ارسال شده است. کودکان و نوجوانانی که تصویری زیبا از همسالان خود درخواست کرده‌اند تا در خانه بمانند که آنها نیز به زودی والدین خود را ببینند.

موسوی در پایان گفت: شرکت کنندگان می‌توانند، نقاشی‌های خود را با هشتگ قهرمانان سلامت کشور در صفحه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و افراد دیگری را نیز برای حضور در مسابقه دعوت کنند. در کنار نقاشی‌های ارسالی، ویدیوهای خلاقانه را نیز بطور خودجوش دریافت کردیم که کودکان و نوجوانان با کلام از کادر درمانی تقدیر کرده بودند. ویدیوهای بسیاری برای ما ارسال شده است که تعدادی از آنها به مرور در صفحه اینستاگرام گلرنگ منتشر خواهند شد.شرکت در مسابقه تا ۳۰ فرودین در نظر گرفته شده است. البته امکان دارد که زمان تمدید شود. گروه صنعتی گلرنگ پس از بررسی نقاشی‌ها توسط داوران به ۱۱۰ نقاشی برتر به نیت نام حضرت علی (ع) مبلغ یک میلیون تومان جایزه اهدا خواهد کرد. داوری‌ها در دو بخش کودک و نوجوان انجام خواهد شد.mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا