خبر

لاین پوشاک زنانه گراد حامی بانوان ورزشکار المپیکی شد

شرکت گراد که چندی‌ست لاین زنانه را راه اندازی کرده است با شعار «گراد راوی گردآفریدها» رسما به عنوان حامی و اسپانسر بانوان ورزشکار ایرانی تا المپیک ٢٠٢۴ پاریس معرفی شد. به همین مناسبت نشست خبری با حضور بانوان ورزشکار المپیکی و مدیرعامل و مدیران ارشد گراد برگزار شد.

در ابتدای این نشست خبری؛ حمیده سادات ضعیم زاده مدیرعامل شرکت گراد، گفت: گرد آفرین بانوی ایرانی استعاره‌ای از بانوان ورزشکار قهرمان در المپیک پاریس است، و گراد با هر یک از ورزشکاران دومیدانی و تیراندازی به عنوان حامی این ورزش همراه می‌شود و از سختی راه آنها روایت می‌کند. گراد در کنار ورزشکاران الهام بخش تا المپیک ۲۰۲۴ خواهد بود.

به گزارش سرمایه فردا؛ ضعیم زاده در پاسخ به اینکه آیا اسپانسری این برند از بانوان ورزشکار رویدادمحور خواهد ماند یا در آینده مدت دار می‌شود، گفت: به طور قطع تاکنون به قرارداد اسپانسری با ورزشکار خاصی برنامه ریزی نکرده‌ایم، اما با توجه به برنامه‌های ما در سال ۱۴۰۳ حتما به این موضوع فکر می کنیم.

او در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا این اسپانسری روی سبد محصولات تولیدی گراد تاثیر خواهد گذاشت، افزود: ما به دنبال این نیستیم که محصولاتی برای بانوان ورزشکار تولید کنیم که همیشه بپوشند، بلکه معتقدیم بانوان ورزشکار در محافلی که حضور پیدا می‌کنند باید لباسی برازنده و آراسته باشد و گراد آنها را تامین خواهد کرد.

ضعیم زاده با اشاره به اینکه چند سال اخیر برند را توسعه داده‌ایم و لاین لباس زنان و کودکان هم راه اندازی کرده است، گفت: گراد همیشه از ورزشکاران حمایت کرده همانطوری که از برخی تیم های فوتبال مانند سپاهان، سایپا و… حمایت کرده ایم و در رشته های ورزشی دیگر مانند کشتی هم اسپانسر بوده‌ایم.

همچنین ایشان در پاسخ به سئوال خبرنگار ام بی ای نیوز گفت: من به عنوان یک زن با مشکلات و موانعی که پیشروی بانوان قرار دارد، آشنا هستم. به همین دلیل در مجموع تصمیم گرفتیم کمی از موانع موجود پیشروی بانوان ورزشکار المپیکی تسهیل کنیم. ما سعی خواهیم کرد، داستان گردآفرید را در سال جدید همراه با داستان بانوان حاضر در المپیک روایت کنیم و لباسی طراحی و تولید کنیم که زنان با پوشیدن آن حس راحتی و افتخار کنند.

او درباره ورود گراد به طراحی لباس تیم ملی تصریح کرد: برای طراحی تیم ملی مشکلات و موانع زیادی وجود دارد به همین دلیل بسیاری از برندها ترجیح می دهند که به این موضوع ورود نکنند زیرا در نهایت مسئولان طرحی را انتخاب می کنند که مدنظر خودشان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا