مصاحبه

مادر دیگر فقط برای کودکان نیست

تبلیغ تازه بیسکوییت مادر این روزها بر استفاده همه اعضای خانواده از محصول تاکید دارد. بیسکویت مادر یکی از محصولات سالم و حاوی مواد مغذی به عنوان غذای مخصوص کودک مورد استفاده قرارمی گیرد، اما مسولان این برند در تلاش هستند تا با استفاده از آگهی های تلویزیونی به مخاطبانی که از این بیسکویت برای غذای کودکان استفاده می کنند این پیام را انتقال دهند که سایر اعضای خانواده نیز به دلایل تغذیه ای و مفید بودن از این محصول استفاده کنند.

اکبرزاده معاونت فروش مجموعه ویتانا در رابطه با آگهی تلویزیونی که با مفهوم این پیام از شبکه های مختلف سیما پخش می شود اظهار داشت: برند مادر به عنوان غذای کودک جایگاه خود را در بین مخاطبان خاص خود داشته است اما اینکه این محصول در سبد خرید خانواده ها حفظ شود هدف دیگرما بود.اصولاً برای اینکه مخاطب به خرید محصولی تمایل پیدا کند باید ویژگی هایی وجود داشته باشد که او قانع شود و ما با بیان مواد مغذی تشکیل دهنده و عدم کاربرد افزودنی هایی که مضر هستند ،مخاطب را آگاه می کنیم. مهمترین هدف کمپین این بوده که سایر اعضای خانواده از محصول بیسکویت مادر استفاده کنند و به عنوان یک غذای سالم در تغذیه ی دانش آموزان و حتی نیم چاشت پذیرایی نیز مد نظر قرار گیرد.در این رابطه حتی بسته بندی های محصول تغییراتی داشته که مثلاً در ابعاد بزرگتر ارائه شده است.وی گفت: با توجه به اینکه برند مادر یکی از مهمترین محصولات شرکت ویتانا است و مجموعه ی کارخانجات و خط تولید آن با ویژگی های خاص تولید این محصول از سایر بخش های ویتانا مجزا است، لذا کمپین های تبلیغاتی مجموعه تمرکز عمده شان بر این محصول است. البته نوستالژی استفاده از این محصول در کنار سایر ویژگی ها در انتقال پیام مورد نظر اهمیت به سزایی دارد، به شکلی که امروز شکل و حتی بسته بندی بیسکویت مادر در کنار طعم قدیمی آن کاملاً حفظ شده و این عامل نقش تعیین کننده ای در موفقیت برند نزد مخاطبان داشته است.در آگهی تلویزیونی، شاهد این پیام پرقدرت هستیم که محصول بیسکویت مادر علاوه بر دارا بودن ویژگی هایی که آن را به عنوان یک غذای کامل و مغذی برای کودکان تبدیل کرده است، بلکه سایر اعضای خانواده نیز این محصول را دارای مزیت هایی میدانند و به آن تمایل دارند.

در واقع تلاش برای گسترش مصرف از یک گروه برای همه گروه ها و این نیازمند حفظ کیفیت و از همه مهمتر در دسترس بودن محصول است.اکبرزاده در ادامه گفت: یکی ازمهمترین اقدامات در پروسه ی تولید و تبلیغ موضوع پخش است، که با جرات می توان گفت: در همه فروشگاه ها و سوپرمارکت های کشور سیستم پخش مویرگی پخش اقدام به توزیع به جا و به موقع محصول میکنند و شاید کمتر فروشگاهی باشد که مصرف کنند گان نتوانند در قفسه هایش این محصول را پیدا کنند.این یعنی در دسترس بودن محصول که عامل مهمی در پروسه تولید و فروش به شمار می آید.او درادامه بازخورد این کمپین را نزد مخاطبان مثبت ارزیابی کرده و افزود: خوشبختانه بازخوردهاي خوبي از ديده شدن این آگهی در يك ماهه اخير به دست ما رسيده و اثر آن در فروش محصول هم مطلوب بود. در گذشته مصرف اين محصول توسط همه سنين صورت مي گرفت و بواقع بخاطر تكنولوژي پخت كامل محصول در مقايسه با انواع بيسكويتها، يكي از سالم ترين انواع به شمار میرود که با تمركز بر هفت راز سلامتي اين محصول نظير:جوانه گندم، فیبرمحلول، ویتامینهای گروه ب برای رشد بهتر کودک، املاح ضروری، اسید آمینه های ضروری، کربوهیدرات و پروتئین، ویتامینهای محلول در چربی شناخته شده است. البته امیدواریم بتوانيم بازاراين محصول را بزرگتر و گامي مثبت در سلامت جامعه برداریم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا