گزارش

نکات و استراتژی های تبلیغات تابستانی

 بهار تمام شد و تایستان از راه رسید. تعطیلی مدرسه ها با شروع تعطبلات تابستانی همراه است. هزینه های افراد در تابستان به شکل چشمگیری افزایش می یابند. نکات و استراتژی های زیر به شما در راه اندازی کمپین های تبلیغاتی تابستانی کمک می کنند.
در این فصل آمار فروش شما به طور قابل توجهی رشد بالا می رود. افراد بیشتر از قبل به سفر می روند، بچه های مدرسه ای وقت بیشتری را خارج از خانه و فروشگاه ها می گذرانند و به طور کلی چنین احساس می شود که انگار در تابستان آزادی بیشتری برای خرج کردن وجود دارد. برای کسب بخشی از درآمد تابستانی، در زیر به یک سری نکات تبلیغاتی اشاره می کنیم که می توانید از آن ها برای هدایت مشتریان به سمت فروشگاه و حتی به وبسایت آنلاین خود بهره ببرید.

تبلیغ محصول مناسب فصل تابستان
آیا شما محصولاتی را می فروشید که با فصل تابستان در ارتباط هستند؟ در این صورت الان بهترین زمان برای شروع بازاریابی تابستانی به وسیله تبلیغ یک انبار مملو از محصولات مرتبط با این فصل است. آیا مایو یا دیگر اقلام تفریحی کنار آب را می فروشید؟ در تعطیلات آخر هفته به فستیوال های تفریحی خاص بروید و در مسیر دریاچه، رودخانه یا ساحل اقیانوس دل مشتریان را برای خرید محصولات خود به دست آورید.
اگر فروشنده لباس هستید، جرقه فروش تابستانی خود را با ارائه جدید ترین مد های تابستانی روشن کنید. چنین کاری باعث می شود تا مشتریان با فکر کردن درباره تابستان، کم کم دست در جبیب خود ببرند و بابت محصولاتتان پول بپردازند.
حتی رستوران ها هم می توانند پیشنهاد های تابستانی خود را تبلیغ کنند. مواردی را وارد فهرست غذاهای رستوران خود کنید که ماهیتی کاملا تابستانی دارند. شاید یک نوشیدنی گرمسیری خوب و جذاب مکمل خوبی برای گشت و گذار تابستانی و غذای فصلی شما باشد. با گرم شدن هوا تقاضا برای محصولات تابستانی خود به خود به وجود می آید اما اول از همه مطمئن شوید که مشتریانتان از تصمیم شما اطلاع پیدا کرده اند.

فروش در پیاده رو
تابستان فصل گردش و تفریح است. چه در یک شهر توریستی چه در یک فروشگاه محلی مشغول کار باشید، مردم از کنار مغازه شما عبور خواهند کرد. با تبلیغ و بازاریابی محصولات تابستانی خود در پیاده رو از جذب آن ها اطمینان یابید. آخر هفته بهترین فرصت در منطقه محل فعالیت شما به شمار می رود. در شهر هایی با ترافیک سنگین، هر روز هفته روزی عالی برای ارائه پیشنهادات جالب و جذاب است.
بعضی از محصولات خود را بیرون از فروشگاه بیاورید. حتما با خلق صحنه های چشم نواز کاری کنید تا توجه رهگذران به سوی شما جلب شود و تمایل به جستجو میان محصولات شما در آن ها به وجود بیاید. دسترسی به بخشی از محیط بیرون فروشگاه راهی عالی برای کمک به راه اندازی کسب و کار های تابستانی بیشتر محسوب می شود.

تبلیغ ورزش های تابستانی
تابستان زمان خوبی برای فروش و خالی کردن انبار از کالا های ورزشی است. فرایند بازاریابی تابستانی خود را با تبلیغ فهرستی از لباس ها، لوازم و تجهیزات ورزشی کلید بزنید. با توسعه طرح های فروش با تم ورزشی مشتریان را تشویق کنید تا به فروشگاهتان سر بزنند. ورزش های خانوادگی و دوستانه خارج از خانه مثل والیبال، بیسبال، شنا و بدمینتون تم های اصلی برای این نوع طرح ها به شمار می روند.

تشویق به سفر های جاده ای و بدون شهری
در فصل تابستان میزان سفر های برون شهری از دیگر فصل های سال بیشتر است که هدف از آن را می توان در تعطیلات و بیرون رفتن در روز های آخر هفته جست. از سفر به عنوان یک استراتژی تبلیغات تابستانی در راستای افزایش آمار فروش خود استفاده کنید. به تبلیغ محصولاتتان در سفر ها و گشت و گذار ها بپردازید. پیشنهادات خاص خود را ارائه دهید. ساک و چمدان های خود را تبلیغ کنید. حتی می توانید از هنرمندان محبوب بخواهید تا موسیقی با تم سفر بسازند. با جذب مردم به سوی سفر های برون شهری، می توانید شرط ببندید که پول خرج خواهند کرد. در مرحله بعدی مطمئن شوید که کمی از این بودجه به کسب و کار شما نیز اختصاص خواهد یافت. مشتریان را دریابید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا