خبر

کمپین برند بیژن همچنان ادامه دارد….

ام بی ای نیوز: برند بیژن از سال گذشته کمپین بلندمدتی را تدوین و در حال اجرا دارد. پیام این کمپین از طریق رسانه‌های مختلف تبلیغاتی در حال انتشار است."سید محسن مرتضوی معاونت بازاریابی و مشاور هیئت مدیره هلدینگ بیژن" درباره اقدامات اخیر این برند گفت: برند بیژن از سال گذشته کمپین وسیعی را در حال اجرا دارد. کمپین برند بیژن یکی از بزرگترین همکاری‌های ست که با سازمان صدا و سیما تعریف و در حال اجرا است. کمپین مورد نظر ۳۶۰ درجه تعریف شده و تمامی رسانه‌های تبلیغاتی مانند:ATL و BTL را شامل خواهد شد. تبلیغات محیطی کمپین نیز به زودی اکران خواهد شد. این کمپین با چند هدف برنامه‌ریزی شده است. این اهداف شامل: یک: برندینگ و افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به محصولات B2C برند بیژن. دو: افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به نحوه فعالیت برندهای معتبر ایرانی و همچنین فرهنگسازی نسبت به استفاده بیشتر مصرف کنندگان از محصولات برتر ایرانی. کمپین برند بیژن در ادامه مسیر اهداف دیگری مانند: افزایش فروش و افزایش سهم بازار را نیز دنبال خواهد کرد. کمپین برند بیژن برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی را دنبال خواهد کرد.

معرفی محصولات جدید در کمپینمرتضوی درباره محصولاتی که بیژن در تبلیغات بر آنها متمرکز شده گفت: برند بیژن در دو حوزه B2B و B2C محصول تولید و روانه بازار می‌کند. در حوزه B2B بیژن سابقه‌ای ۵۰ ساله دارد و به عنوان رهبر این بخش از بازار شناخته می‌شود. برند بیژن چندی است وارد حوزه تولید محصولات برای گروه B2C نیز شده است. کمپین با معرفی گروه محصولات B2C آغاز و به مرور گروه محصولات B2B نیز معرفی خواهند شد. در نظر داشته باشید، واحد R&D برند بیژن بسیار فعال است و هر دو یا سه ماه یکبار محصولی با فرمولاسیون جدید از این واحد به بازار معرفی می‌شود. مطمئنا چون کمپین طولانی مدت برنامه ریزی شده به مروز محصولات جدید نیز به مخاطبان معرفی خواهد شد.

معاونت بازاریابی برند بیژن درباره همکاری با هنرمند کشورمان امین حیایی گفت: قبل از طراحی کمپین، تحقیقات عمیقی درباره انتخاب سفیر برند بیژن صورت گرفت. برند بیژن قصد دارد، سبک تبلیغات مدرن را در کمپین خود اجرا کند و از تبلیغات کلیشه‌ای فاصله بگیرد. برند معتقد است: تبلیغات با سفیربرند تکمیل می‌شود. به همین دلیل پس از بررسی کاندیدهای مختلف با توجه به قرابت‌های که میان امین حیایی و برند بیژن وجود دارد، ایشان به عنوان سفیر برند انتخاب شد. درباره قرابت‌ها باید بگویم: شخصیت برند بیژن مرد تعریف شده و باید سفیر آن نیز مرد انتخاب می‌شد. از طرف دیگر برند بیژن و امین حیایی از لحاظ سنی به هم نزدیک و هر دو ۵۰ ساله هستند. کانسپت محصولات بیژن نیز چاشنی، مزه و لذت است. امین حیایی نیز به عنوان هنرمندی با استایل مشخص و طنازی خاصی که در رفتارش وجود دارد، شناخته می‌شود.

مرتضوی درباره این سئوال: آیا در تبلیغات، ارسال پیام سلامتی را نیز محور قرار داده‌اید، گفت: لذت به همراه سلامتی کانسپت اصلی کمپینی است که بیژن آن را در حال اجرا دارد. در واقع بیژ؛ن تبلیغات خود را بر سه محور، شادی، سلامتی و لذت پی ریزی کرده است. سلامتی در این کمپینبه این معنی تعریف شده است که بیژن از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در محصولاتش استفاده می‌کند. شاهد این موضوع نیز صادرات بالایی محصولات بیژن به نقاط مختلف جهان است. امروزه برندی مانند بیژن را نمی‌توانید در بازار ایران بیابید که علاوه بر اروپا به قاره آمریکا نیز صادرات داشته باشد. در حال حاضر ۵۰ درصد از محصولات بیژن به اروپا، کانادا و آمریکا صادر می‌شوند. چنین عملکردی نشان می‌دهد، بیژن استانداردهای فراملی را برای تولید محصولاتش رعایت می‌کند.

وی در ادامه درباره شعار کمپین "بیژن خونتون نیفته" گفت: بیژن محصولاتی را عرضه می‌کند که کانسپت اصلی آنها لذت همراه با شادی و سلامتی است. شعار برآمده از مثالی است که در محاوره‌های ایرانیان بکار می‌رود. حتما شنیده‌اید که افراد حین گفتگو باهم عنوان می‌کنند، مثلا: بستنی خونشان افتاده. این مثل کنایه از هوس کردن دارد. در پایان باید بگویم: بازخوردهای کمپین تا به الان مثبت ارزیابی شده است. البته فعلا نمی‌توان از نتایج کمپینی که بلند مدت تعریف شده سخنی گفت. کمپینی که بر پایه اصول علمی تبلیغات روز تدوین شده است.mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا