خبر

حضور دوباره «تست» در تبلیغات محیطی با همراهی« AdOne »

برند تست به تازگی در تبلیغات محیطی حضور فعالی دارد. این تبلیغات در قالب یک کمپین علاوه بر تبلیغات محیطی، در تبلیغات دیجیتال و VOD ها نیز اجرایی شده است. آژانس AdOne کمپین تست را همراهی و به عنوان مشاور استراتژیک و رسانه کنار برند بوده است. حمیدرضا اسدی زاده مدیرپروژه تست از آژانس AdOne درباره کمپین تست گفت: برند تست به تازگی کمپینی را با تمرکز بر رسانه‌های محیطی اجرایی کرده است. آژانس AdOne برای کمپین تست با بکارگیری ابزار اُهم، بهترین رسانه‌های محیطی و با بهینه کردن بودجه، افزایش Reach در بین مخاطبین و در آخر کاهش منطقی هزینه‌ی تمام شده‌ی سرانه در طول اجرا در نظر داشتیم که گروه مخاطبان تست در معرض آنها قرار ‌گیرند. با اجرای این شیوه، عادات رسانه‌ای گروه مخاطب برند شناسایی، و برند پس از ارسال پیام خود، با بازخوردهای مثبتی روبه‌رو می‌شود. مطمئنا با توجه به روزهای پایانی سال و استفاده بیشتر مخاطبان از محصولات شوینده این کمپین با بازخوردهای مثبتی روبرو خواهد شد. تبلیغات محیطی علاوه بر شهرتهران، در شهرهای مختلف نیز اجرایی شده است. در راستای تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال و VOD نیز اجرایی می‌شود. در بخش دیجیتال، انتخاب اینفلوئنسرها و کانال‌های مناسب انتقال پیام و… توسط AdOne انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا