خبر

هاینز به گرفتاران در ترافیک هدیه می‌دهد

آژانس خلاقیت «Rethink» با همکاری سس کچاپ هاینز کانادا، نرم افزار Waze و برگر کینگ، به رانندگان گرفتار در ترافیک تابستانی برگر و سس کچاپ رایگان هدیه می‌دهد.  البته این لطف فقط شامل حال افرادی می‌شود که با سرعت خالی شدن سس از بطری‌های هاینز رانندگی می‌کنند.

به دنبال این کمک، هاینز از مردم می‌خواهد تا در ادامه ۵۷ دقیقه صبر کنند تا کندترین وبسایت جهان بالا بیاید. این کمپین موسوم به کمپین «آهسته»، ثابت می‌کند که سس کچاپ هاینز تداعی گر مفهوم «آهستگی» است و آهسته ریخته شدن نماد این سس محبوب در سرتاسر جهان به شمار می‌رود.

این مشارکت سه گانه موفق به شناسایی افرادی خواهد شد که در ترافیکی سنگین با سرعت ۰.۰۴۵ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنند. به عنوان بخشی از این مشارکت، یک نوع تبلیغات بنری در ترافیک و در نرم افزار Waze فعال می‌گردد. به این ترتیب با بررسی موقعیت مکانی و سرعت لحظه ای کاربر، جزئیات دریافت برگر و سس کچاپ رایگان در قالب یک بنر تبلیغاتی پیش چشم کاربر نمایان می‌شود. این مشارکت با ادغام ویدئو‌های آنلاین (OLV) و محتوای تولیدی (UGC) کاربران کانادایی گرفتار در ترافیک، یک نوع کمپین ۳۶۰ درجه ای از جنس میکرو اینفلوئنسر همراه با افکت‌های صوتی محیط اطراف را راه اندازی کرده است.

کمپین فوق در ادامه نوعی محتوای هدفمند اجتماعی و همچنین فعالیت‌های تبلیغاتی خارج از خانه دیجیتال فعال شده توسط ترافیک را نیز در بر می‌گیرد که به سرعت ترافیک واکنش نشان داده و همزمان با کند شدن ترافیک، پیام‌هایی را به سمع و نظر مخاطبان می‌رساند.به گفته «دانیل گاتلیب»، دستیار برندسازی و نوآوری Kraft Heinz کانادا، با استفاده از سرعت پایین ریخته شدن کچاپ هاینز از داخل بطری و وجهه نمادین آن، شرکت به موفقیت‌های فراوانی دست یافته است. طرفداران برند می‌دانند که چیز‌های خوب زمان برند و باید منتظرشان ماند، مخصوصا وقتی که قرار است سس کچاپ هاینز به زیبایی بر روی یک برگر، هات داگ یا یک بشقاب سیب زمینی سرخ کرده بنشیند. مدیران و کارمندان هاینز همیشه به دنبال کمک گرفتن از روش‌های مرتبط و نوآورانه برای تعامل با طرفداران خود هستند. این بار نیز اولین تجربه همکاری با Waze برای برند با هیجان همراه بوده و شایسته است تا از شرکای بزرگ شرکت در برگر کینگ تقدیر و تشکر فراوان به عمل آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا