گزارش

دست‌های مهربان پستچی را می‌بوسیم

شرکت خدمات پستی «Royal Mail» از یک کمپین بزرگ جدید با شعار «دست‌های مهربان» رونمایی کرده است.

کمپین فوق، وجود افراد سخت کوشی را به یاد ما می‌آورد که ضمن تحویل بسته‌های پستی، به تبلور نوآوری‌های جدید در قالب خدمات شرکت کمک خواهند کرد. این کمپین جدید، محصول آژانس تبلیغاتی «AMV BBDO»، در یکی از شلوغ ترین روز‌های سال راه اندازی گردیده و بر اساس آمار و ارقام دریافتی، حجم بسته‌های ارسالی به افراد در طول ایام تعطیلات دو برابر شده است. کمپین جدید Royal Mail در کنار اشاره به نقش مهم کارکنان اداره پست در روز‌های کریسمس، از نوآوری‌های جدیدی نظیر سرویس رایگان «Parcel Collect» پرده برداشته و بدین وسیله ارتباطش با مشتریان را در تمام طول سال حفظ می‌کند. اولین ویدئوی تبلیغاتی بر روی دستان پستچی‌هایی تمرکز دارد که نماد گرما و رابطه انسانی با مشتریان شرکت هستند. Royal Mail نقشی اساسی در ایام تعطیلات ایفا نموده و امسال نیز آماده است تا بهترین نوع خدمات را به مشتریاندر سرتاسر کشور انگلستان ارائه دهد.

www.mediashotz.co.uk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا