خبر

طعم جدید کوکا کولا، تند و فلفلی در راه است

کوکا کولا امیدوار است بتواند با محصول جدید خود دل طرفداران جوانش را به دست آورد. قوطی‌های نوشابه «Coca-Cola Spiced» با طعمی شبیه تمشک، برای اولین بار در قالب یک رویداد زنده در نیویورک به افراد معرفی شدند. از چی توز «Flaminʼ Hot» گرفته تا تافی‌های تند و شیرین«Starburst»، تنقلات آمریکایی هر روز تند تر از قبل می‌شوند. حالا ظاهرا کوکا کولا نیز قصد دارد کاری کند تا از این روند عقب نماند. نوشابه جدید کوکا کولا در دو نوع «Coca-Cola Spiced» و «Coca-Cola Spiced Zero Suger» در آینده نزدیک در فروشگاه‌های آمریکا و کانادا عرضه خواهد شد.

به گفته «شاکر معین»، مدیر بازاریابی کوکا کولا در آمریکای شمالی، با قدم زدن در میان قفسه‌ها در فروشگاه‌ها متوجه می‌شوید که بر میزان تندی محصولات برند افزوده شده زیرا به تازگی پالت طعم مصرف کنندگان توسعه یافته است. روسای کوکاکولا دریافته‌اند که این می‌تواند یک فرصت بزرگ برای آن‌ها باشد.

کوکا کولا می‌خواهد به روز‌های پربار گذشته برگشته و ببیند که آیا می‌تواند یک نوشیدنی با طعمی جذاب و منحصر به فرد برای نسل بعدی مشتریان به ارمغان بیاورد یا خیر؟ کوکا کولا در طول تاریخ فعالیت‌های خود همواره در حال بررسی راه‌هایی تازه برای ایجاد شور و اشتیاق در مشتریان جوان تر به لطف معرفی محصولاتی خاص و ویژه بوده است. در سال ۲۰۲۲، این برند در قالب مجموعه «Coca-Cola Creations» هشت نوع نوشیدنی با طعم‌های مختلف به تعداد محدود با بسته بندی‌های جذاب و رنگارنگ را به بازار عرضه کرد. طرح آزمایشی فوق منجر به افزودن طعم‌های نارگیل، توت فرنگی، هندوانه و دیگر طعم‌های منحصر به فرد و دوست داشتنی به نوشیدنی‌های برند شد. تازه ترین محصول کوکا کولا موسوم به «Coca-Cola Happy Tears» حاوی نمک و املاح معدنی است. این محصول فقط از طریق تیک تاک در تاریخ هفده فوریه در انگلستان و ایالات متحده آمریکا به فروش خواهد رفت. به اعتقاد شاکر معین، تحقیقات در مورد علایق مشتریان برای ارائه مجموعه محصولات «Coca-Cola Creations» به توسعه و عرضه «Coca-Cola Spiced» کمک کرده است. به گفته او معمولا حد اقل یک سال طول می‌کشد تا کوکا کولا دست به تولید یک محصول جدید بزند اما در این مورد اخیر همه کار‌ها فقط در مدت هفت هفته انجام شد. کوکا کولا امیدوار است بتواند این سرعت را در مورد محصولات آتی برند نیز تکرار کند. علایق مصرف کنندگان به سرعت در حال تغییر است، بازار با سرعت بیشتری رو به جلو حرکت می‌کند و در نتیجه کسب موفقیت فقط در صورتی میسر خواهد شد که سریع تر از بازار پیش برویم.

www.yahoo.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا